Regulamin
Regulamin, który czytasz określa warunki korzystania z produktów elektronicznych, produktów fizycznych i usług cyfrowych.
W razie wątpliwości i pytań dotyczących treści regulaminu, skontaktuj się ze Sprzedawcą wysyłając e-mail na adres: kontakt@finansowawyga.pl
**§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE**
Sklep www.finansowawyga.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
1. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu i Usługi Cyfrowej oraz tryb postępowania reklamacyjnego,
**§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE**
Sklep www.finansowawyga.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
1. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu i Usługi Cyfrowej oraz tryb postępowania reklamacyjnego,
a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.finansowawyga.pl, zasady świadczenia tych usług,
warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
2. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.finansowawyga.pl
2. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.finansowawyga.pl
zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
– ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
– ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
– ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
– ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
4. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie, Sprzedawca po uprzednim
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
– ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
– ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
– ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
– ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
4. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie, Sprzedawca po uprzednim
bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie
Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
**§2. DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE**
SPRZEDAWCA – Magdalena Wiercioch, prowadząca działalność nierejestrowaną w rozumieniu art. 5 ust. 1 ustawy Prawo przedsiębiorców.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.finansowawyga.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio
**§2. DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE**
SPRZEDAWCA – Magdalena Wiercioch, prowadząca działalność nierejestrowaną w rozumieniu art. 5 ust. 1 ustawy Prawo przedsiębiorców.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.finansowawyga.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio
z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
PRODUKT – dostępna w Serwisie usługa lub treść cyfrowa, bądź produkt fizyczny będący przedmiotem Umowy zawartej pomiędzy Klientem a Usługodawcą.
PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
PRODUKT – dostępna w Serwisie usługa lub treść cyfrowa, bądź produkt fizyczny będący przedmiotem Umowy zawartej pomiędzy Klientem a Usługodawcą.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.finansowawyga.pl
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
CENA – wartość wyrażona w złotych polskich, którą Klient jest zobowiązany zapłacić Usługodawcy za produkt.
KONTO – przydzielona Klientowi część Sklepu, za pomocą której Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu.
NEWSLETTER – treści cyfrowe wysyłane przez Sprzedawcę przy pomocy poczty elektronicznej do Klientów, którzy wyrazili zgodę na jego otrzymywanie.
**§3. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA**
1. Sklep www.finansowawyga.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
3. Aby złożyć zamówienie w Sklepie oraz korzystać z Usług dostępnych w Sklepie niezbędne jest posiadanie przez Klienta aktywnego adresu e-mail.
4. Klient może kupić Produkt bez zakładania konta. Klient może złożyć zamówienie zakładając konto Użytkownika, jeśli taka opcja jest dostępna w Sklepie.
5. Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
6. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
CENA – wartość wyrażona w złotych polskich, którą Klient jest zobowiązany zapłacić Usługodawcy za produkt.
KONTO – przydzielona Klientowi część Sklepu, za pomocą której Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu.
NEWSLETTER – treści cyfrowe wysyłane przez Sprzedawcę przy pomocy poczty elektronicznej do Klientów, którzy wyrazili zgodę na jego otrzymywanie.
**§3. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA**
1. Sklep www.finansowawyga.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
3. Aby złożyć zamówienie w Sklepie oraz korzystać z Usług dostępnych w Sklepie niezbędne jest posiadanie przez Klienta aktywnego adresu e-mail.
4. Klient może kupić Produkt bez zakładania konta. Klient może złożyć zamówienie zakładając konto Użytkownika, jeśli taka opcja jest dostępna w Sklepie.
5. Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
6. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
7. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki.
7. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki.
Cena nie zawiera kosztów dostawy produktów fizycznych.
8. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.finansowawyga.pl)
8. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.finansowawyga.pl)
– 24 godziny na dobę przez cały rok.
9. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień
9. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień
w czasie składania Zamówienia.
**§4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY**
1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem.
2. W celu zakupu Produktów w Sklepie należy:
– wybrać Produkt poprzez kliknięcie dedykowanego przycisku
**§4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY**
1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem.
2. W celu zakupu Produktów w Sklepie należy:
– wybrać Produkt poprzez kliknięcie dedykowanego przycisku
– wskazać wymagane przez Sprzedawcę informacje niezbędne do realizacji Zamówienia
– zaakceptować Regulamin i złożyć Zamówienie
– niezwłocznie dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności
3. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie. Dostęp do produktów cyfrowych zostanie udzielony Klientowi
– zaakceptować Regulamin i złożyć Zamówienie
– niezwłocznie dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności
3. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie. Dostęp do produktów cyfrowych zostanie udzielony Klientowi
niezwłocznie po dokonaniu skutecznej płatności, nie później niż w terminie 48 godzin od momentu złożenia Zamówienia,
o ile nic innego nie wynika z opisu Produktu.
4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera wszystkie istotne elementy Zamówienia.
5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
6. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności
4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera wszystkie istotne elementy Zamówienia.
5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
6. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności
w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
7. Produkt zostanie wysłany/udostępniony przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta
7. Produkt zostanie wysłany/udostępniony przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta
podczas składania Zamówienia.
8. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
9. Dostawa Produktu fizycznego odbywa się na terenie Polski oraz do innych krajów wskazanych w zakładce „Dostawa” na stronie Sklepu.
10. Jeżeli Klient nie może uruchomić zakupionego Produktu, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez adres e-mail podany w Regulaminie.
**§ 5. SPOSOBY PŁATNOŚCI**
1. Sprzedawca udostępnia płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
2. Klient dokonuje płatności za zakupiony przez niego Produkt za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej zintegrowanego ze Sklepem. Usługodawca rozpoczyna realizację zamówienia Produktu po otrzymaniu od operatora płatności elektronicznej potwierdzenia o dokonaniu przez Klienta płatności za Produkt.
3. Obsługa płatności elektronicznych prowadzona jest przez Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 6,
8. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
9. Dostawa Produktu fizycznego odbywa się na terenie Polski oraz do innych krajów wskazanych w zakładce „Dostawa” na stronie Sklepu.
10. Jeżeli Klient nie może uruchomić zakupionego Produktu, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez adres e-mail podany w Regulaminie.
**§ 5. SPOSOBY PŁATNOŚCI**
1. Sprzedawca udostępnia płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
2. Klient dokonuje płatności za zakupiony przez niego Produkt za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej zintegrowanego ze Sklepem. Usługodawca rozpoczyna realizację zamówienia Produktu po otrzymaniu od operatora płatności elektronicznej potwierdzenia o dokonaniu przez Klienta płatności za Produkt.
3. Obsługa płatności elektronicznych prowadzona jest przez Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 6,
81-718 Sopot, zarejestrowana w Sądzie
Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590,
Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590,
NIP 585-13-51-185, REGON 191781561.
Kapitał zakładowy 2 205 500 PLN (wpłacony w całości).
4. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
W przypadku braku płatności w tym terminie, zamówienie zostanie anulowane.
5. Ze względu na prowadzenie działalności nierejestrowanej, Sprzedawca nie wystawia faktur VAT.
5. Ze względu na prowadzenie działalności nierejestrowanej, Sprzedawca nie wystawia faktur VAT.
Na życzenie Klienta Sprzedawca wystawi rachunek potwierdzający dokonanie transakcji.
**§ 6. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU**
1. Koszty dostawy produktów fizycznych są podawane w procesie składania
zamówienia i doliczane do sumy zamówienia.
2. Dostawa produktów odbywa się w jeden z następujących sposobów:
a) Dla produktów cyfrowych:
– poprzez udostępnienie linku do pobrania Produktu
– poprzez przesłanie Produktu na adres e-mail podany przez Klienta
– poprzez udostępnienie Produktu w panelu Klienta w Sklepie
Dostawa następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania płatności przez Sprzedawcę.
b) Dla produktów fizycznych:
– przesyłka kurierska
– przesyłka pocztowa
– paczkomaty InPost
Czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych od dnia wysłania przesyłki.
c) Dla usług (sesje online):
– link do spotkania online zostanie przesłany na adres e-mail podany przy zakupie nie później niż 24 godziny przed ustalonym terminem sesji.
3. Termin realizacji sesji online jest ustalany indywidualnie z Klientem po dokonaniu płatności, poprzez kontakt mailowy
1. Koszty dostawy produktów fizycznych są podawane w procesie składania
zamówienia i doliczane do sumy zamówienia.
2. Dostawa produktów odbywa się w jeden z następujących sposobów:
a) Dla produktów cyfrowych:
– poprzez udostępnienie linku do pobrania Produktu
– poprzez przesłanie Produktu na adres e-mail podany przez Klienta
– poprzez udostępnienie Produktu w panelu Klienta w Sklepie
Dostawa następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania płatności przez Sprzedawcę.
b) Dla produktów fizycznych:
– przesyłka kurierska
– przesyłka pocztowa
– paczkomaty InPost
Czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych od dnia wysłania przesyłki.
c) Dla usług (sesje online):
– link do spotkania online zostanie przesłany na adres e-mail podany przy zakupie nie później niż 24 godziny przed ustalonym terminem sesji.
3. Termin realizacji sesji online jest ustalany indywidualnie z Klientem po dokonaniu płatności, poprzez kontakt mailowy
lub system rezerwacji dostępny na stronie Sklepu.
4. W przypadku sesji online Klient ma możliwość jednokrotnej zmiany terminu, zgłoszonej nie później niż 48 godziny przed planowanym spotkaniem.
4. W przypadku sesji online Klient ma możliwość jednokrotnej zmiany terminu, zgłoszonej nie później niż 48 godziny przed planowanym spotkaniem.
W przypadku niepoinformowania o nieobecności lub późniejszego odwołania sesji, usługa uznana jest za wykonaną.
5. Zmiana terminu następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy w formie wiadomości wysłanej na adres e-mail podany w niniejszym Regulaminie.
6. Realizacja usługi konsultacji następuje nie później niż w terminie 6 miesięcy od daty zakupu, o ile z opisu Produktu nie wynika nic innego.
**§ 7. REKLAMACJE**
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu
5. Zmiana terminu następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy w formie wiadomości wysłanej na adres e-mail podany w niniejszym Regulaminie.
6. Realizacja usługi konsultacji następuje nie później niż w terminie 6 miesięcy od daty zakupu, o ile z opisu Produktu nie wynika nic innego.
**§ 7. REKLAMACJE**
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu
art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży
Produktów kupionych przez Klienta, a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
2. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty wolne od wad.
3. Reklamacje dotyczące kupionego Produktu, procesu zakupowego lub reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu
Produktów kupionych przez Klienta, a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
2. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty wolne od wad.
3. Reklamacje dotyczące kupionego Produktu, procesu zakupowego lub reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu
Klient może zgłosić za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@finansowawyga.pl
4. Reklamacja musi zawierać:
– dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji)
– opis zaistniałych nieprawidłowości
– opis żądania związanego z reklamacją
4. Reklamacja musi zawierać:
– dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji)
– opis zaistniałych nieprawidłowości
– opis żądania związanego z reklamacją
W przypadku produktów fizycznych zaleca się dołączenie zdjęć pokazujących wadę produktu.
5. Jeśli sprzedawca otrzyma niekompletne dane, wezwie Klienta do ich uzupełnienia pod rygorem odrzucenia reklamacji bez rozpoznania.
6. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o jej zakończeniu tym samym kanałem komunikacji, którym reklamacja została zgłoszona.
7. W przypadku produktów fizycznych, Klient może zostać poproszony o przesłanie reklamowanego produktu na adres wskazany przez Sprzedawcę
5. Jeśli sprzedawca otrzyma niekompletne dane, wezwie Klienta do ich uzupełnienia pod rygorem odrzucenia reklamacji bez rozpoznania.
6. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o jej zakończeniu tym samym kanałem komunikacji, którym reklamacja została zgłoszona.
7. W przypadku produktów fizycznych, Klient może zostać poproszony o przesłanie reklamowanego produktu na adres wskazany przez Sprzedawcę
w celu zbadania zasadności reklamacji.
**§ 8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ TREŚCI CYFROWYCH Z UMOWĄ**
1. Postanowienia tej części Regulaminu dotyczą wyłącznie Klientów będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
**§ 8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ TREŚCI CYFROWYCH Z UMOWĄ**
1. Postanowienia tej części Regulaminu dotyczą wyłącznie Klientów będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z umową regulują przepisy Kodeksu cywilnego w odniesieniu do Przedsiębiorców
oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
2. W ramach zawartej z Klientem Umowy, Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi treści cyfrowe zgodne ze złożonym
2. W ramach zawartej z Klientem Umowy, Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi treści cyfrowe zgodne ze złożonym
przez Klienta Zamówieniem.
3. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową
3. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową
lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy.
4. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta,
4. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta,
jeśli jest to niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
5. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
5. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
– Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w terminie, o którym mowa w Regulaminie
– niezgodność z umową występuje nadal mimo prób ze strony Sprzedawcy doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową
– brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy
– z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
– niezgodność z umową występuje nadal mimo prób ze strony Sprzedawcy doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową
– brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy
– z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta
6. Brak zgodności treści cyfrowej Klient może zgłosić poprzez adres e-mail kontakt@finansowawyga.pl
7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail podany przez Klienta.
8. Sprzedawca zobowiązuje się doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrowa do zgodności z umową w terminie 14 dni od dnia,
6. Brak zgodności treści cyfrowej Klient może zgłosić poprzez adres e-mail kontakt@finansowawyga.pl
7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail podany przez Klienta.
8. Sprzedawca zobowiązuje się doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrowa do zgodności z umową w terminie 14 dni od dnia,
w którym został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową. Sprzedawca ponosi koszt doprowadzenia
treści cyfrowej do zgodności z umową.
9. Jeżeli wyborem Klienta jest obniżenie ceny to obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy,
w jakiej wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezgodnych z umową pozostaje do wartości treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z Umową.
10. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny,
10. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny,
a brak zgodności z Umową jest nieistotny.
**§ 9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY**
1. Klient, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy
**§ 9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY**
1. Klient, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy
w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
– świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po wykonaniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci on prawo odstąpienia od umowy i to zaakceptował
– gdy przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według wytycznych dostarczonych
2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
– świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po wykonaniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci on prawo odstąpienia od umowy i to zaakceptował
– gdy przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według wytycznych dostarczonych
przez Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
– świadczenia Umowy o dostarczenie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę
– świadczenia Umowy o dostarczenie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę
za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po wykonaniu świadczenia
przez Sprzedawcę utraci on prawo odstąpienia od umowy i to zaakceptował
3. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia.
3. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia.
Oświadczenie może zostać wysłane pocztą elektroniczną na adres e-mail kontakt@finansowawyga.pl
4. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie później
4. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie później
niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia wszystkie otrzymane od niego płatności.
5. Zwrot wszystkich płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta
5. Zwrot wszystkich płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta
wybrane podczas zakupu, chyba że Konsument wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
6. Klient, o którym mowa w punkcie 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem
6. Klient, o którym mowa w punkcie 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem
z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
7. Klient, który odstępuje od Umowy powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
**§ 10. PRAWA AUTORSKIE**
1. Klient ma prawo korzystać z Treści lub Usługi cyfrowej wyłącznie na własny użytek.
2. Zabronione jest udostępnianie Treści i Usług cyfrowych lub danych niezbędnych do zalogowania się do konta Klienta w Sklepie innym podmiotom.
3. W chwili zawarcia Umowy Sprzedaży Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej,
7. Klient, który odstępuje od Umowy powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
**§ 10. PRAWA AUTORSKIE**
1. Klient ma prawo korzystać z Treści lub Usługi cyfrowej wyłącznie na własny użytek.
2. Zabronione jest udostępnianie Treści i Usług cyfrowych lub danych niezbędnych do zalogowania się do konta Klienta w Sklepie innym podmiotom.
3. W chwili zawarcia Umowy Sprzedaży Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej,
bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z Produktu.
Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji Klientowi zostało uwzględnione w cenie Produktu.
4. Wszelkie prawa do treści, grafik, logotypów, znaków towarowych i innych elementów Sklepu należą do Sprzedawcy
lub podmiotów trzecich i podlegają ochronie prawnej.
5. Zabrania się:
– kopiowania, modyfikowania oraz transmitowania elektronicznie lub w inny sposób Sklepu lub jego części
– rozpowszechniania w jakikolwiek sposób publikowanych w Sklepie treści
– pobierania zawartości Sklepu i wtórnego jej wykorzystywania w całości lub w części bez zgody Sprzedawcy
6. Rozpowszechnianie treści zawartych na stronie www.finansowawyga.pl lub Produktów przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy
5. Zabrania się:
– kopiowania, modyfikowania oraz transmitowania elektronicznie lub w inny sposób Sklepu lub jego części
– rozpowszechniania w jakikolwiek sposób publikowanych w Sklepie treści
– pobierania zawartości Sklepu i wtórnego jej wykorzystywania w całości lub w części bez zgody Sprzedawcy
6. Rozpowszechnianie treści zawartych na stronie www.finansowawyga.pl lub Produktów przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy
stanowi naruszenie praw autorskich. Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia.
Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
7. O ile w opisie Treści lub Usługi cyfrowej nie wskazano inaczej, licencja udzielana jest na czas trwania Umowy.
8. Sprzedawca ma prawo zastosować w celu ochrony przez nieautoryzowaną dystrybucją plików w formacie PDF, zabezpieczenia w formie znaku wodnego,
zawierającego informacje o Kliencie (takie jak imię, nazwisko oraz data zakupu), który zakupił Produkt.
**§ 11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH**
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu:
– realizacji umowy
– rozpatrywania reklamacji
– prowadzenia korespondencji z Klientami
– prowadzenia działań marketingowych, w tym wysyłki newslettera (jeśli Klient wyraził na to zgodę)
3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
– niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
– prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
– zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
**§ 12. ZMIANY REGULAMINU**
1. Zmiana niniejszego Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, w tym o charakterze technicznym, prawnym
7. O ile w opisie Treści lub Usługi cyfrowej nie wskazano inaczej, licencja udzielana jest na czas trwania Umowy.
8. Sprzedawca ma prawo zastosować w celu ochrony przez nieautoryzowaną dystrybucją plików w formacie PDF, zabezpieczenia w formie znaku wodnego,
zawierającego informacje o Kliencie (takie jak imię, nazwisko oraz data zakupu), który zakupił Produkt.
**§ 11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH**
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu:
– realizacji umowy
– rozpatrywania reklamacji
– prowadzenia korespondencji z Klientami
– prowadzenia działań marketingowych, w tym wysyłki newslettera (jeśli Klient wyraził na to zgodę)
3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
– niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
– prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
– zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
**§ 12. ZMIANY REGULAMINU**
1. Zmiana niniejszego Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, w tym o charakterze technicznym, prawnym
lub związanych ze zmianą zasad oraz formy sprzedaży Produktów dostępnych w sklepie.
2. Klienci, którzy posiadają Konto zostaną poinformowani o zmianach poprzez wysłanie wiadomości e-mail na wskazany przez nich
2. Klienci, którzy posiadają Konto zostaną poinformowani o zmianach poprzez wysłanie wiadomości e-mail na wskazany przez nich
adres poczty elektronicznej.
3. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, który nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
**§ 13. OPINIE**
1. Sklep udostępnia Klientom możliwość dodania opinii o Produkcie. Klient dodając opinię wyraża zgodę na jej publikację w Sklepie.
2. Sklep zastrzega sobie prawo do usunięcia opinii w całości lub części, w niezbędnym zakresie jeśli:
– Klient nie jest autorem zamieszczonej opinii
– opinia narusza ogólnie przyjęte normy moralności
– opinia nie odnosi się do zakupionego Produktu
– opinia nie jest merytoryczna
3. Klient, który dodaje opinie wyraża zgodę na nieodpłatne publikowanie jej przez Sprzedawcę oraz wykorzystywanie jej przez Sprzedawcę
**§ 13. OPINIE**
1. Sklep udostępnia Klientom możliwość dodania opinii o Produkcie. Klient dodając opinię wyraża zgodę na jej publikację w Sklepie.
2. Sklep zastrzega sobie prawo do usunięcia opinii w całości lub części, w niezbędnym zakresie jeśli:
– Klient nie jest autorem zamieszczonej opinii
– opinia narusza ogólnie przyjęte normy moralności
– opinia nie odnosi się do zakupionego Produktu
– opinia nie jest merytoryczna
3. Klient, który dodaje opinie wyraża zgodę na nieodpłatne publikowanie jej przez Sprzedawcę oraz wykorzystywanie jej przez Sprzedawcę
na stronach internetowych i w kanałach społecznościowych.
4. Opublikowane opinie są subiektywnymi ocenami Klientów.
5. Sprzedawca może skontaktować się z Użytkownikiem w celu wyjaśnienia, sprostowania, zmiany lub usunięcia treści opinii.
**§ 14. WYMAGANIA TECHNICZNE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ORAZ ZAKUPU PRODUKTÓW ELEKTRONICZNYCH**
1. W celu skorzystania ze Sklepu klient musi posiadać:
– aktualną wersję przeglądarki internetowej z dostępem do Internetu
– aktywne konto poczty elektronicznej
2. Aby skorzystać z zakupionych Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
– aktualnej wersji przeglądarki internetowej z dostępem do Internetu
– aktywnego konta poczty elektronicznej
– aktualnego programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w opisie Produktu
– w przypadku sesji online: stabilnego łącza internetowego, mikrofonu i kamery internetowej
– konta na platformie społecznościowej Facebook/YouTube w przypadku, gdy z opisu Produktu wynika, ze przedmiotem umowy jest dostęp
4. Opublikowane opinie są subiektywnymi ocenami Klientów.
5. Sprzedawca może skontaktować się z Użytkownikiem w celu wyjaśnienia, sprostowania, zmiany lub usunięcia treści opinii.
**§ 14. WYMAGANIA TECHNICZNE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ORAZ ZAKUPU PRODUKTÓW ELEKTRONICZNYCH**
1. W celu skorzystania ze Sklepu klient musi posiadać:
– aktualną wersję przeglądarki internetowej z dostępem do Internetu
– aktywne konto poczty elektronicznej
2. Aby skorzystać z zakupionych Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
– aktualnej wersji przeglądarki internetowej z dostępem do Internetu
– aktywnego konta poczty elektronicznej
– aktualnego programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w opisie Produktu
– w przypadku sesji online: stabilnego łącza internetowego, mikrofonu i kamery internetowej
– konta na platformie społecznościowej Facebook/YouTube w przypadku, gdy z opisu Produktu wynika, ze przedmiotem umowy jest dostęp
do dedykowanej grupy na Facebooku/YouTube.
3. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za komplikacje wynikające z niedostosowania się Klienta do przedstawionych powyżej wymagań technicznych.
**§ 15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE**
1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim oraz w języku polskim.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego
3. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za komplikacje wynikające z niedostosowania się Klienta do przedstawionych powyżej wymagań technicznych.
**§ 15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE**
1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim oraz w języku polskim.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego
przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji,
z intencją polubownego zakończenia sporu.
4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem
4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem
zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w szczególności
5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w szczególności
poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich ogłoszenia na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 29.11.2024r.
**ZAŁĄCZNIK NR 1: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY**
[Miejscowość], [data]
[Imię i nazwisko konsumenta]
[Adres konsumenta]
Magdalena Wiercioch
www.finansowawyga.pl
kontakt@finansowawyga.pl
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Ja, niżej podpisany/a, informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
[Nazwa produktu]
Data zawarcia umowy: [Data]
Numer zamówienia: [Numer]
[Podpis konsumenta]
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich ogłoszenia na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 29.11.2024r.
**ZAŁĄCZNIK NR 1: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY**
[Miejscowość], [data]
[Imię i nazwisko konsumenta]
[Adres konsumenta]
Magdalena Wiercioch
www.finansowawyga.pl
kontakt@finansowawyga.pl
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Ja, niżej podpisany/a, informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
[Nazwa produktu]
Data zawarcia umowy: [Data]
Numer zamówienia: [Numer]
[Podpis konsumenta]
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)